سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://www.shiaupload.ir/images/65778725518439067797.jpg

اول : امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری مزین است به سال « عزم ملی و مدیریت جهادی » و این یعنی آنکه ملت ایران ، امسال باید کمر « همت » بر بندند و با عزم خود « ایران آرایی » کنند تا الگویی باشد برای « جهان آرا » یی ، جهانی که در آن ، دشمنان انسان و ایران ، چون بختک بر جان جهان و مردم سالار ایران افتاده اند . آرزو میکنم ، مردم ایران ، زیر سایه رهنمود های ولی زمانه خود ، سالی نکو داشته باشند و با فرزندان جهادگر خود ، مقاومت در برابر زورگویان عالم را در فرهنگ و اقتصاد خود به نمایش گذارند.
دوم : این پست باز هم اختصاص دارد به « مسکن وژه تهرانسر » چنانچه دوستان اطلاع دارند ، در این مجموعه 5 شرکت مشغول بکار است که عبارتند از :
 

احرار زنجان : از همین جا درود می فرستم به عموم کارگران و کارکنان این شرکت ، خسته نباشید و دست مریزاد می گویم ، چه ، اولین شرکتی بود که در این مجموعه « از خویش برون آمدند و کاری کرد » کارسنان ! از مجموع واحد های واگذار شده به این شرکت ، تنها و تنها ، از دو بلوک روبروی هم ، دو طبقه از هر کدام مانده تا احرار زنجان طی هفته آتی ، پایان کار خود را در این مجموعه جشن گیرد.
 

پایا سازه پاسارگاد : اگر از من بخواهند مصداقی برای « عزم ملی و مدیریت جهادی » بیاورم ، به یقین انگشت بر شرکت پایا سازه پاسارگاد خواهم گذاشت. این شرکت بی هیچ کاستی و با تمام قوا ، با دو پیمانکار قالب تونلی ، سخت مشغول است ، پیمانکار اولش 4 بلوک و پیمانکار دومش 6 بلوک دارد تا ختم کار را در اواسط خرداد ماه ، اعلام دارد.
 

کوری مریم : غیر فعال است ، خواب است ، به کما رفته است!
  


شگفت ساز پایتخت : فعال است و تقریبا کارش رو به اتمام ، نشان به آن نشان که  بر اساس یک خبر غیر موثق ، می خواهند ، پیمان « کلبه سازان عمران البرز » را به شگفت ساز پایتخت واگذار کنند. پست بعدی را اختصاص خواهم داد به این موضوع و نیز سازه های فلزی.




تاریخ : پنج شنبه 93/1/21 | 5:12 صبح | نویسنده : بهروز محمدزاده | نظر